سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درآمد شغل پکیج دیواری چقدر است؟

معرفی شغل نصب و تعمیرات پکیج دیواری

شغل نصب و تعمیرات پکیج از مشاغل پولساز و دارای بازار هدف گسترده در دنیای امروز است.از جمله مهارت هایی که باید شخص نصاب پکیج دیواری باید داشته باشد می توان به :

  •  مهارت در نصب انواع مدل های پکیج دیواری
  • تشخیص مکان مناسب نصب
  •  انجام محاسبات مربوط به دودکش
  •  هواگیری 
  • و غیره 

را میتوان نام برد.

هم چنین از جمله مهارت هایی که باید یک تعمیرکار پکیج دیواری به آن ها مسلط باشد :

  1. نحوه رسوب گیری پکیج
  2.  تعمیرات برد پکیج
  3. تعمیرات قطعات پکیج از قبیل: فلو سوییچ، پرشر سوییچ، پمپ، انواع کلکتورها، خازن، فن، شیر گازی، کلید حداقل فشار و غیره
  4. تعویض قطعات پکیج 
  5. و...

 بسیاری موارد دیگر آشنا باشد

بازار کار شغل نصب و تعمیر پکیج شوفاژ دیواری

اگر به کار در زمینه تعمیرات علاقه‌مند هستید و قصد ورود به بازار کارنصب و تعمیر پکیج دیواری را دارید ، باید بدانید که نصب و تعمیرات پکیج از بهترین و پردرآمدترین مشاغل تعمیراتی است که از بازار کار و آینده شغلی عالی برخوردار است.
پکیج های دیواری با توجه به اینکه در صرفه جویی در مصرف انرژی نقش اساسی را ایفا می کنندطرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کرده به همین دلیل کمتر ساختمانی را می توان دید که از این وسیله استفاده نکند.

با افزایش خرید پکیج، بدون شک تقاضا برای نصب این دستگاه افزایش می یابد. با افزایش نصب این وسیله گرمایشی، نیاز به سرویس دوره ای و تعمیر و عیب یابی آن افزایش یافته و این موضوع نشان از بازار کار عالی تعمیرات و نصب پکیج در تمامی ایام سال می دهد. بازار کار این شغل در فصل سرد و با شروع پاییز و زمستان داغ تر شده و بسیار درآمدزا خواهد بود.

این موارد نشان از اهمیت این شغل و آینده دار بودن آن می دهد. بنابراین اگر به مشاغل فنی علاقه مند هستید توصیه می کنیم مهارت های مورد نیاز این شغل را یاد گرفته و وارد بازار کار شوید.

آموزشگاه تعمیرات پکیج دیواری زانکو

آموزشگاه تعمیرات پکیج دیواری زانکو از بهترین آموزشگاه‌های آموزش دهنده تعمیر پکیج دیواری در کشور است که به صورت کاملا عملی و تخصصی زیر نظر برترین اساتید این حوزه اقدام به آموزش از پایه ترین مباحث تا مباحث تخصصی مینمایند . این آموزشگاه شرایطی را برای کارآموزان فراهم کرده است تا به صورت عملی کلیه مراحل نصب و تعمیرات پکیج را تمرین کرده و خود را برای ورود به بازار کار آماده کنند.
 
توجه داشته باشید که پیش نیاز اصلی شرکت در هر دوره تعمیراتی آشنایی اصولی و کامل با الکترونیک کاربردی است. پیشنهاد آموزشگاه زانکو به کلیه هنرجویان دوره های تعمیراتی این است که با پکیج آموزش الکترونیک کاربردی زانکو شروع کنید و بعد در دوره شرکت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر روی کلمه «آموزش جامع الکترونیک کاربردی» کلیک کنید.
 
هدف آموزشگاه تعمیرات از برگزاری دوره‌های پکیج دیواری تربیت نیروی‌های کاربلد و حرفه‌ای برای ورود به بازار کار تعمیرات پکیج است، در همین راستا آموزش‌ها در دوره‌های این آموزشگاه به شکلی است که به هنرجو مطالب از صفر آموزش داده می شود تا آموزش مباحث تخصصی در این حوزه تا هنرجو بتواند بعد از گذراندن این دوره به صورت قطعی وارد بازار کار شود و از این شغل کسب درآمد نماید.
 
ارائه مدرک معتبر فنی حرفه‌ای، تدارک خوابگاه، امکان بازآموزیی رایگان دوره، پشتیبانی نامحدود دوره آموزشی برخی از دیگر مزایای شرکت در دوره‌های آموزشی این آموزشگاه است.